Printable Version of Topic

Click here to view this topic in its original format

The Escape Series _ Ideas / Suggestions _ Bombs

Posted by: brachra Jul 28 2005, 02:59 AM

heres an idea, i dont want any Flames, spam, bumps, insults, etc.

ANyways

if its possible you should make it where theres a part that theres like 4 buttons like this

{1} {2} {3} {4}
and theres like a sequence like

{1} {2} {3} {4}
^ ^
^ ^
^ ^ ^ ^

kinda like that memory game where the buttons flash in an order and you have to press them.

And if you fail A bomb or something goes off and kills you

Just an idea! dont want any flams or anything as i said

-brachra

Posted by: incy247 Jul 28 2005, 03:06 AM

thats gonna be very entitiy heavy and i dont think i would be able to code that myself, nice idea tho
have a cookie

Posted by: brachra Jul 28 2005, 03:08 AM

yay! another cookie smile.gif
thats 3 today!!

if You decide to impliment my idea, I can probably help you code it :|

Posted by: incy247 Jul 28 2005, 03:11 AM

can you set up several multi_sources that are linked together by some multi_mangers that set off ALOT of changetarget entities that preform the trigger on the buttons? i didnt think so even im not prepared to do all that lol

Posted by: hterag Aug 18 2005, 04:14 AM

Erm... I could biggrin.gif

And I know you could too tongue.gif but you're right, its waaaay too much work for such a small feature and no one would really appreciate how much work went into it...

Posted by: incy247 Aug 18 2005, 05:48 AM

Why does that sound so much like Escape 2?

Posted by: Toxic Aug 19 2005, 05:13 PM

coz its the truth.MUAHAHAHHAHAHAHAHHAH!!! *ahem* Back on topic...The noobs would totally ruin this,just think...your doing this bomb thing,and a noob comes up and presses a random button.BOOM.

Game Over.